Kesihatan PC anda



Ada banyak syarikat dan individu membeli nama domain harian, namun pelanggan perlu membayar lebih memperhatikan beberapa kesempatan yang sangat baik dari trend pertumbuhan yang mempengaruhi nilai dari nama domain mereka.
Social Media - "Perniagaan kecil paling berjaya yang bersaing dengan menawarkan perkhidmatan yang unggul dan kreativiti dan usaha kecil dengan cepat merangkul media sosial sebagai cara untuk menjaga terlibat dengan pelanggan dan memanfaatkan sumber daya pengetahuan."
E-Commerce - "Smartphone pertumbuhan dengan paparan lebih luas dan aplikasi yang menarik akan terus mempercepatkan ke 2011 Sama seperti laman e-dagang telah memberi sumbangan jualan di kedai-kedai fizikal, kita akan melihat lebih agresif mendorong oleh aplikasi mobile untuk meningkatkan penjualan e-dagang .."
Teknologi - "34% dari organisasi meningkatkan anggaran TI mereka di 2010/2011 dan prospek pengeluaran untuk Amerika Utara lebih bullish daripada bagi Eropah" - Ini dan industri datang merupakan peluang yang baik untuk nama domain pasaran untuk profesional web melalui media sosial, e-dagang dan teknologi. Tinggal di atas trend terkini sangat penting untuk kejayaan Domaining
Adakah anda memperhatikan bahwa PC begitu cepat Windows anda semakin lambat dan lebih lambat dan anda tidak tahu bagaimana cara memperbaikinya? Adakah anda mengalami error atau masalah komputer lain?

Setiap enam bulan atau lebih, banyak pengguna PC maju memulakan panjang dan sukar proses "membina semula" komputer mereka. Itu bererti bermula dari awal untuk menjauh dari semua lambat-downs, kesalahan, dan masalah komputer yang lain yang cenderung terkumpul selepas beberapa bulan penggunaan PC. Tapi "membina semula" bermaksud memasang semula Windows, semua anda
kegemaran aplikasi, e-mel, dan tetapan yang peribadi. Ini bermakna anda perlu membuat cadangan semua data anda, format hard drive, memasang semula Windows, kemudian mendapatkan data anda kembali kepada anda komputer. Seperti yang dapat anda bayangkan, ini memerlukan tahap pengetahuan teknikal yang kebanyakan orang tidak punya. Tetapi bagaimana jika anda bisa mengembalikan PC anda lebih dekat ke "AS NEW" kelajuan - hanya dengan beberapa klik butang? Registry Penolong adalah program software yang scan registri anda untuk masalah dan pembaikan dengan cepat,
mengoptimumkan prestasi komputer anda. Ini cerdas mengimbas Entries sah dan rujukan kepada fail yang hilang maka secara automatik memilih penyelesaian terbaik untuk masing-masing masalah dijumpai. Registry Penolong mempunyai pengguna yang sangat sederhana dan menarik Antara muka yang membolehkan bahkan bersih mereka rata-rata pengguna komputer. Secara harfiah gerusan "otak" dari Windows untuk umum isu. Ini akan mencari sampah registry - dan kembali anda PC lebih dekat bagaimana dulu.

Your Contact Information